neděle 11. dubna 2010

Just started...


Zdravím z poklidného, momentálně deštivého, města Liberec. Jmenuji se Lenka, alias Crazy Girl a občas Vám sem přinesu nějaký ten článek :) . Narodila a už 15 a půl roku žiji tady na Severu Čech. Jsem zvědavá jestli u blogování zůstanu a tento můj nový blog se stane populární. Uvidíme časem...

Ve světě blogů se pohybuji kolem čtyř let. Za tu dobu jsem vystřídala nespočet blogových adres a domén všeho druhu. Poslední rok jsem se blogování přestala věnovat díky střední škole (Obchodní akademie a jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Liberec) - tudíž nedostatkem času. Přispívám také jako redaktorka do našich měsičních školních novin s názvem Obchodní listiny a to mě neuvěřitelně baví :) Většinu článků co napíšu do novin uvidíte zde.. Dále také navštěvuji 2x týdne street dance v A-styl Centru Liberec. Ve volném čase mě baví i počítačová grafika, které se věnuji opravdu okrajově.

To je asi vše co jsem Vám o mě chtěla sdělit a doufám, že si tento blog oblíbíte :)

S pozdravem
CG

Žádné komentáře:

Okomentovat